Jutawan menawarkan duit berjuta untuk orang mengahwini anak lesbiannya



Seorang jutawan dari Hong kong Sze-tsung chao menawarkan duit sebanyak HK$500 juta (US$64,479500) kepada sesiapa lelaki yang sanggup berkahwin dengan anaknya, Gigi Chao.

“Saya tak kisah samada dia kaya atau miskin, yang penting dia baik hati dan pemurah, Gigi adalah seorang yang baik yang mempunyai rupa dan bakat, dia sangat sayangkan ibu bapanya dan sering membuat kerja amal” kata Sze.



Gigi dapat menerima keputusan bapanya itu dengan baik.

“Saya tidak marah langsung, namun saya dapat menerima keputusan bapa saya itu dengan baik, dan saya terharu, ini cara dia mengatakan yang dia sayang kepada saya”

Sejak hari itu Gigi menerima banyak email dan Friend Request di Facevook, Gigi berumur 33 tahun dan berkata respon-respon yang diterimanya sangat menghiburkan.

0 Response to "Jutawan menawarkan duit berjuta untuk orang mengahwini anak lesbiannya"

Post a Comment

Flag
    Counter
- CLOSE -